S U M M E R

Hejsan! Idag har jag & Emma badat jättemycket. Det har varit jättesoligt, men nu kommer jag inte träffa Emma förens ridlägret om några veckor. 
När jag åkte hem vid 7, åkte vi i deras Camaro Cabriolet ( en sportbil ) med cab. Det var jättekul. 
Men nu är jag hemma & är riktigt trött imorgon ska vi ju på bergavning vid 1 för min farmor. Kram♥
 
Emmas jättefina pool♦
 
 
Deras Camaro Cabriolet ♥
Postat av: Olivia

Hejsan Matilda! Gillar verkligen din blogg jag tänkte ställa lite frågor om hästar eftersom du rider. Hoppas att du kan svara på dom i ett inlägg.
Q/ Hur länge har du ridit ?
Q/ Vart rider du någonstans ?
Q/ Vad heter dina favorithästar på ridskolan du rider ? Kram<3

Svar: Visst! :)
Matilda Andersson

2012-07-06, 14:24:05 - URL: http://ponnyskotarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: