JAG & NEMO DEL 1

 
 
Några bilder jag har på denna dator, det kommer mera bilder när jag har fått tillbaka den andra datorn♦
Jag hade ju Nemo igen och vi hade dressyr på skänkelvikningar,  lite "hoppning" över cavaletti bommar och slalom. Vi gjorde den övningen i alla gång arter och det gick riktigt bra i skritten först var han ju väldigt seg och stel men han tyckte att det var väldigt kul så han blev snabbare. 
Traven gick mycket bättre i ned sittning än att rida lätt. Han gick rikitgt fint och böjde lagom på halsen hade önskat att han skulle börja mycket mera på halsen med det är så svårt att få han att böja på halsen. 
Galoppen är ju hans svåraste gångart men det gick ganska bra faktiskt, han tyckte nog att det var ganska kul. 
Sammanfattning av ridpasset var ganska okej jag har ju inte ridit honom på jättelänge så kan ju inte alla knappar på honom än men tycker ändå att vi gör framsteg. 
 
Nästa gång ska vi hoppa och då kommer jag rida Nemo också, tror nog att det kommer gå bra. När man hoppar högre blir han alltid snabbare och hoppar riktigt bra. Bara jag håller galoppen och kämpar på. Ska försöka fixa massor med bilder och filmer också. Byee♥
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: