Q/A

Hej jag är riktigt ledsen över att jagt inte har bloggat på så länge. Men jag har inte riktigt haft den tiden, massa pluggande, gymmade och hinna med kompisar. 
Nu ska jag svara på lite frågor. 
 
Ebba: Q/ Hej , jag undrar om det är någon/några vänner du saknar otroligt mycket ? Isåfall vem/vilka
Och vem du brukade umgås med mycket i 5,6,7 lägg gärna ut en bild på dom och vara i ett inlägg tack ;) för fin blogg btw
A/ Jag saknar min bästavän Miranda vi går ju inte på samma skola så vi träffas inte lika ofta som vanligt. 
En bild på oss ↓
Gud hade precis kommit hem från Cypern. Det är bara att jämföra mellan Cypern sommar och Svergie sommar.
Dom jag mest brukar omgås med i 5:an och 6:an eftersom jag gick på Hovstaskolan då var mina närmsta vänner Miranda, Marie, Pamela, Ella, Amanda och Sanna. 
Jag har ingen bild på dom på den här datorn, men jag kanske kan lägga ut någon annan gång.
I 7:an började jag på Lillån och fick många nya vänner och även mina två bästavänner Lovisa och Nathalie. Men mina närmsta vänner jag är med mest är dessa ↓
Från vänster : Pamela, Nathalie, Lovisa, Kamilla och Emma♥
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: