VECKAN

Godmorgon på er! ~ Måndag igen och nu väntar skolan.. Är så sjukt trött men nu ska jag fixa ordning mig och sedan gå till bussen idag slutar jag halv tre då åker jag nog först hem sen mot gymmet. Gymmar nog i två timmar sen kommer jag nog vara riktgt trött. Men nu måste jag fixa mig. Byee♥
 
 
Så här kommer förmodligen veckan vara med jag är lite osäker vad jag ska göra på helgen men jag är väll säkert med några kompisar. Jag är jätte sugen på att åka och bowla eller åka på bio kommer säkert göra det på helgen. 
Postat av: Ellen Molin

Nu är veckans blogg avgjord, klicka in på reusltoflove.blogg.se för att kolla om du vann!

2013-01-14, 20:30:02 - URL: http://resultoflove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: