21.40 7 augusti

Hej på er! Min dag har varit lika perfekt som igår. Hade ju min underbara Lollipop på både dressyren & hoppningen idag. Vi började med hoppningen idag, gick väll ganska så bra då hon var väldigt stressig & okontrollerbar. Fick henne ganska så bra över hindren ett par gånger. Är väldigt nöjd ändå. På dressyren på förmiddagen hade jag ju också Lollipop. Det gick nog sådär hon var väldigt snabb o väldigt okoncentrerad. Hon blev också väldigt tittig för allt regn som lät från taket. Men hon böjde bra & formade fint utan problem. Så jag är grymt nöjd över den söta ponnyn. Efter jag släppt ut henne mockade jag sen åkte jag & mamma till Hööks. Jag köpte lite hästgodis, nya ridhanskar & ett par ridbyxor. Ska bli kul att använda imorgon. oxox

Postat av: Bridesmaids Maternity Dresses Or Party Maternity Dresses

Hey there! This is kind of off topic but I need some advice from an established blog. Is it very hard to set up your own blog? I¡¯m not very techincal but I can figure things out pretty quick. I¡¯m thinking about setting up my own but I¡¯m not sure where to start. Do you have any ideas or suggestions? Thanks


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: