Bilder från idag del 1

Hade en jätterolig dag idag med Emma. Jag red en treårigt sto som hette Sonna hov var jättehärlig att rida. Men också väldigt livlig, alltid kul med en utmaning. 
Vi badade vid en sjö neranför Ånnaboda. Jag & Sunna simmade några gånger, vi galopperade också i backarna vid storstenshöjden. 
Vi var ute & red i 2 timmar. Det får vi göra om igen Emma!
Här kommer lite bilder från idag♥
Kajsa♦
Blizza ( Emmas ponny )
Blizza
Jag & söta Sunna♦
Emma o Blizza & jag o Sunna♥
Jag o Sunna
 
Sunna
 
Jag o Sunna♥ bästa ponnyn!
 
 

 
 
 
 
Trötta Emma & trötta Blizza
Bjuder stort på denna fula bild på mig & söta Blizza
Vill ni har lite flera bilder så är det bara att kommentera. oxox

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: