Hemma bra men borta bäst!

+Picture from June
Hej på er! Nu är jag hemma efter två perfekta veckor i Cypern. 
Ville verkligen inte åka hem idag, allting var perfekt. Nära till stränderna, till hamnen, to The BIG town everything. Träffade även ett par jätte snygga tvillingar som bodde på samma hotell som mig, såg dom varje dag & dom var verkligen dö snygga♥
 
Men idag vaknade jag vid halv 9 för att packa klart det sista på rummet. När alla var klara fick jag ta ett sista adjö av den underbara poolen, and my guys.
Våran mini-buss hämtade oss vid halv 10 så åkte vi in till flygplasten, vi åkte vid halv 12 men dey blev lite förseningar bara för att en utlänsk gubbe satt på en reserverad plats & inte ville sätta sig någon annanstans. 
Sen kom vi tillbaka vid 5 i Stockholm, riktigt kallt när man kom ut ur planet när man är så van att det är helt ljummet i luften. 
Där väntade nästa buss på oss så kom vi hem vid 7. Då skyndade jag mig att byta lite kläder sen åkte jag med Miranda upp till Coop för att köpa ett par örhängen till Pamelas födelsedags fest. 
Sen vid halv 8 åkte vi hem till Pamela där Nathalie, Amanda & Kamilla var. 
Vi hade jättekul var så skönt att träffa några av mina vänner igen, har verkligen saknat dom så in i bomben. 
Vi har ätit lite tårta o godis, gått upp till gamla skolan för att gunga lite osv. 
Hade  verkligen  mycket  att   berätta   om  de  engelska   tvillingarna,  hotellet, stranden allt. 
 
Men nu är jag hemma o jag ska försöka ladda upp Cypern bilderna så fort jag kan, men har inte riktigt den tiden. Måste bara säga att nästa vecka ska jag på ridläger i Karslund!! Gud vad kul det ska bli att träffa mina änglar Ferrari & Lollipop igen♥
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: