Hopplektion

Hello! Idag gick det verkligen jättebra på hoppningen med Lollipop.
Hon var jättelugn jag kände verkligen att jag hade kontroll över alla hinder. Det kanske gick lite fort men hon är ju inte lätt att rida.
Vi började med att trava över ett kryss som låg på diagonalen, man skulle landa i galopp efteråt. Tycker jag gick jättebra första gången andra gången gick det lite fort i traven.
Efter hoppade vi två stycken räcken med 30 meters mellanrum.
Man skulle komma i galopp jag fick en lite snäv sväng med hoppet gick bra när vi skulle galoppera till det andra gick det väldigt fort.
Men jag fortsatte att hålla igen så fick massor av beröm av det.
Efter det hoppade vi två stycken räcken igen på 70cm jag skulle trava in eftersom hon blev så hetsig.
Hon hade en perfekt trav & hoppade språnget kanske 10cm över hindret. Vi galopperade sen till nästa hinder hon flög igen.
Sist så avslutade vi med ett räcke på 75cm.

Efter det hade vi fortfarande tid så vi klippte ihop allt till en bana.
Orkar inte förklara alla hinder igen men det gick jättebra jag höll igen hela tiden o följde med bra över hindren lite synd bara att hon trodde att det var slut sen när vi skulle hoppa det sista räcket så hon stannade haha sötis.
Jag berättar om eftermiddagen senare. oxox

Postat av: michael michael kors

I like your blog and I see that you have a good following of people. Take a look at my site and let meknow what you think. I am always looking for some fresh commetns on how we can improve our site. bathtub

2012-08-11, 06:06:21 - URL: http://www.ladybagsok.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: