Mot lången med bästavän

Förlåt för en dålig uppdatering dom senaste dagarna. Men har inte haft tiden att ladda upp Cypern bilderna, men jag får se om jag hinner ladda upp några stycken imorgon & sen flera på kvällen. 
Dock blir dom inte redigerade för att jag orkar inte sitta inne när det är en solig dag för en gångs skull i Sverige
 
Men idag har iallafall min dag spenderas med Miranda. Vi åkte upp vid 2 till lången för att fika lite & sola. Nu när jag är så bortskämd med att vattnet är så varmt så kändes det här vattnet som en frys!
Iskallt varken jag eller Miranda kände för att bada även fast det var så varmt i luften. Vi åkte hem sen runt 5 då åkte vi upp till coop för att köpa lite gott tills ikväll då vi ska kolla på lite film. Får se vad som händer imorgon. oxox
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: