Uteritt whit my best girl

Hej på er! Skolan gick värkligen fort idag. Våran dubbel matte kändes som att det bara tog typ 10 min.
Våran klass har verkligen mognat under sommaren fast alla ser fortfarande lika dana ut.
Vi får börja sälja New body för att samla in lite pengar till klass kassan men dom valde nog de sämsta att sälja alla fotbolls klubbar o innebandy klubbar säljer ju sånt, men eftersom vi är 30 stycken i klassen så borde vi få ihop lite stålar.
När jag kom hem mötte jag Pamela o vi började att cykla runt lite o sälja gick riktigt bra faktiskt.
Vi började sälja tidigt eftersom vi har ett såt litet område där vi bor så vi hinner först i klassen av att sälja.

Men jag tar inlägget om ridpasset nu:
Jag åkte till stallet vid 6 jag hade bästa Lollipop igen! Haha jag har ju bara den ponnyn nu bästa!!
Vi skulle rida ut lite i skogen o bada.
Det gick super att rida henne som vanligt men hon blir så stressad när hon blir riden så mycket på ridskolan att hon inte anstränger sig så mycket.
Vi badade lite vid sjön vi gick i en gång bara för att jag har badat så mycket med henne & mina ridskor har FINALLY blivit torra.
Sen i slutet galopperade vi några varv i ponny paddocken gud vad länge sen det var man red där. Ses imorgon. oxox


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: