40 FRÅGOR OM MIG

 

1. Fullständigt namn - Maria Matilda Andersson
2. Ålder? -
 14
3. Vart bor du?
 Örebro
4. Bor tillsammans med?
 Mamma, pappa och bror
5. Färg på ditt hus? Grönt
6. Hus eller lägenhet? - Hus
7. När är du född?
 3 oktober 1998
8. Klass? -
 8B
9. Vilket år tar du studenten? - jadu

 

10. Något jobb? - nä
11. Har du många vänner? - japp
12. Vem kramade du senast? -  Nathalie och Miranda
13. Har du pojk-/flickvän? -
 nej
14. Film? - Abduction o the game plan

15. Låt? -
 One direction ( alla låtar ) och Cody simpsons låtar
16. Mat? - Kycklingsallad eller biff o potatis
17. Dryck? - Lingondrika♥♥
18. Färg? - ljusblå och stark rosa

19. Stad? -
 London och typ alla delstater i USA♥

 

20. Land? - USA♥ o England♥
21. Ämne i skolan? - Engelska, lite idrott o hemkunskap
22. Människa? - Ja, jag är en människa?

 

23. Svart eller vitt? - beror på vad

 

24. Hund eller katt? - hund
25. Blont eller svart hår? - Svart tror jag
26. Har du blåa ögon eller bruna? - blåa
27. Choklad eller lakrits? – choklad
28. Göteborg eller Stockholm? – stockholm
29. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger

 

30. Coca cola eller fanta? - cola
31. Pizza eller kebab? - kebab
32. Randigt eller prickigt? - prickigt
33. Leva eller dö? - Leva

 

34. Gånger du varit full? - ingen  
35. Sjöng du senast för? - sjunger hela tiden
36. Gör dig glad? - många saker
37. Tycker du om dina betyg? - Ja, jag är nöjd iallafall
38. Är det bästa som hänt dig? Många saker
39. Hur många syskon har du?-
 1

 

40.Nyårslöfte? Jag vet faktiskt inte försöka blogga mera :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: