WHE ARE NEVER GETTING BACK TOGETHER

Hej! Fredag idag, gud behöver verkligen helg är dö trött.
Men vi går ju bara några dagar kvar i skolan. Men idag har vi typ kollat på film på alla lektioner, blev grymt trött.
Efter skolan drog jag och Pamela upp på stan och köpte lite julklappar köpte massa smink till mig, hår saker till mamma, lite kläder osv.
Vi lunchade senare på Saigon sen gick vi lite till sen åkte vi hem.
Gjorde mig ordning lite sen åkte jag till taket, där dom hade pepparkakshustävling. Nathalie kom ju hem idag så jag är ju inte så brun längre gemfört med henne. Vi blev indelade i grupper, jag var med Nathalie och tre andra killar. Oh vi skulle göra ett pepparkakshus med ett tåg tema. Blev riktigt nöjda faktiskt.
Och vi vann faktiskt riktigt kul! Hoppas ni har haft en bra fredags kväll för det har jag haft. #xoxo
Vårat pepparkakshus ↓


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: