DAGENS RIDPASS ~ JIGSAW

Idag åkte jag till stallet vid halv 6. Kollade på listan och såg att jag skulle ha Jigsaw! Blev väldigt glad eftersom jag inte ridit ponnyn på väldigt länge och tycker han är så härlig att rida. I början värmde vi upp lite med volter, skritt, trav och galopp. Han var väldigt seg och stel i början och ville inte sammarbeta men efter ett tag blev han mer böjd i nacken och mjukare i sidorna. 
Sen flöt ridpasset på otroligt bra! super nöjd över min insats fick honom verkligen att gå superfint i volterna och på spåret. Vi körde lite trav och galopp på volterna i slutet och OJ vad fint han gick! Verkligen supersupersuper nöjd över lektionen idag. Söta gubben♥ 
Tyvärr ingen som fotade idag men hade verkligen önskat det eftersom han gick så grymt fint, menmen kommer ju rida han flera gånger. Puss♥
Gammal bild på mig & Jigsaw
Bild på hästarna i sommras ( den vit bruna hästen i mitten är Jigsaw ) 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: