IM HOME

En bild jag tog på hästarna när jag var ute och sprang♦
Hemma nu, hoppas ni har haft bra väder men vad jag har hört har det inte varit så vidare. Men vi kom hem idag vid 4, handlade lite så kanske vi kom hem vid 6. Direkt när jag kom hem sprang jag till TV:n och slog på ONE DIRECTION på X-factor!! Gud dom är ju så j*ävla bra♥ Nu har jag ätit lite och pratat med mina vänner. Ska kolla på lite program som jag har spelat in nu när vi har varit borta. Kommer ladda upp bilderna från Frankrike imorgon eller ikväll. Sen ska jag också laddat upp det jag har köpt också eftersom jag har fått många kommentarer om det. 
Så ville ni ju också ha bilderna vi tog på turridningen som kommer senare ikväll. Puss!
Postat av: Danielle

Kan du ladda upp mera bilder på hästarna som du rider? :)

2012-11-08, 09:06:25 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: