GRYM DAY!

Hejsan! Ser att man har fått många nya läsare på bloggen, roligtroligt. Men min dag har verkligen varit GRYM! Började med sovmorgon sen håltimma i 2h 10 på lunchen så jag drog hem till Nikole med Kamilla & Emma. Vi kollade lite på TV och så fixade jag Nikoles hår. 
Vi åkte sedan till Coop och åt lunch. 
Sen hade vi svenska sen håltimma på NO:n då gjorde vi extra arbetet vi skulle göra tills imorgon, 
Skolarbete sedan riktigt kul hade vi med massor av andra märkliga människor. 
Åkte sen hem och slappade sen åkte jag iväg till stallet. 
Vi skulle hoppa och jag fick Eddy. Inlägget om hoppningen kommer imorgon, mamma var med och fotade så bilder kommer. Några filmer kanske också kommer. Riktigt roligt ridpass är grymt nöjd. 
Efter ridningen åkte jag och min familj o åt på restaurang eftersom världens bästa pappa fyller år idag. Grattis! Nu har jag precis duschat så ska jag hoppa i sängen. Puss♥
En bild jag tog på Gotland♦

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: