SOMETIMES THERE IS REASONS TO BE ANGRY

Hejsan på er! Idag var det ju måndag igen kan inte säga att jag var så pigg på att gå upp imorse.
Hann knappt äta frukost, han inte platta håret & missade nästan bussen, stressig morgon. Men skolan gick som vanligt, ganska segt men jag måste faktiskt ge mig en guld stjärna idag för jag jobbade på som en tok på matten istället för att babbla bort hela lektionen!

Kollade också i tidningen idag igen. I lördags var ju jag på bio med Nathalie och Lovisa. När vi stod i kön för att köpa biljetter kom det fram en person till oss och frågade vad vi tyckte att de har satt en 15års gräns på Twilight. Hon tog allas namn, ålder, vart vi bodde och en bild på oss. Gud vad ful jag var på den bilden asså, så nu kollar jag varje dag ifall vi är med.

Men imorgon är det skola sen direkt efter skolan ska jag till stallet och rida istället för snälla Ebba. Vi ska hoppa och är ganska säker på att jag ska hoppa Jigsaw, tycker dock han är väldigt seg att hoppa med men det ska bli superkul. Ska kolla ifall det är någon som rider Lollpop så kanske jag kan byta till mig min älskling. Får se imorgon. Blev ganska långt inlägg men, puss! ps. HAR NI HÖRT ONE DIRECTIONS NYA ALBUM, DÖÖR!!!<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: