You say I never stood up for you, but that's only because it never needed

Så här ser jag ut idag♦
Hejsan på er! Tog en liten bloggpaus dom här dagarna. Men jag har inte gjort så mycket pluggat, ridit dressyr på Barcelona, varit med mina vänner osv. Men idag är det ju fredag! Gud vad veckorna går fort. Men idag var vi på bio med klassen på Townboy riktigt dålig, så kom vi tillbaka och hade missat 3 lektioner så vi fick vara med 20 min på spanskan sen drog jag Emma, Kamilla och Nicole upp på stan och åt på MC.
Sen åkte vi tillbaka och hade bara 2 lektioner. Riktigt skön dag. Men nu är jag hemma och håller på att fixa lite med några bilder från veckan. Mamma kom precis hem med mat så ska äta sen drar vi iväg mot gården med mina vänner. Puss♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: