Markarbete med bommar

Hello! Idag var det inte hoppning trodde väll fel vi ska hoppa nästa gång. Men idag hade vi markarbete med bommar, riktigt bra träning faktiskt eftersom Lollipop blir så stressad. Tycker faktiskt att det gick riktigt bra idag, fick jättefina former på henne i skritten men det gick inte lika bra i traven eller galoppen. 
Lägger upp videor & bilder imrogon. Puss♥
Postat av: Anonym

Du vet väl att alla vet att du skriver dina egna kommentarer? Tror inte alla dina läsare skulle kommentera med en/två minuter i mellan och göra samma stavfel. Vill gärna ha ett svar på tal på det här!:)

Svar: Jag skriver inte mina egna kommentarer. Jag vet dock vem det är som spammar min blogg med massa kommentarer & olika namn. Men måste bara göra klart för dig att det inte är jag som kommenterar på min blogg :)
Matilda Andersson

2012-10-13, 00:15:50 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: