P♥nsse

Vila i frid bästa ponsse, du har varit med mig på mina alldra första tävlingar. När jag ramlade av på en fältävlans träning rakt i vattnet & vi bara skrattade. 
Har så många minnen med dig, men ändå så kanske vi inte alltid har haft våra stunder men jag visste att du aldrig var så sur som alla var så rädda för det var bara du som var rädda för dom och försökte skydda dig. 
Vi har tävlat väldigt mycket i både dressyr & hoppning. Jag kommer ihåg den första hopptävlingen jag hade med dig jag gillade dig väldigt mycket då så kommer jag ihåg hur rädd mamma var eftersom du var så sur men det gick så bra. Vi vann ju den tävligen & det betydde mycket för mig eftersom jag hade ramlat av innan väldigt rejält. Hoppas du har det bra på dom eviga gröna ängarna♥
Ganska dålig bild då!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: