So you can tell everyone but you can not tell me

Hej på er! Idag vaknade jag vid 10 och jag håller på att fixa mig lite nu för att snart ska jag och Lovisa ta bussen till skolan för att åka med Nathalie och några fler på turridning på islandshästar i Ervalla. Kommer bli jättekul vi var ju där förra året också och det var kanon vi kommer att rida i 2h i skogen tölta & kanske galopp för mig som kan rida. Vill gärna ha ponnyn jag red förra gången som hette Gammur han var bara 3 år och riktigt snabb. Jag som ni kanske vet älskar utmaningar och han var verkligen det, så jag hoppas att jag får han. Tar med mig min kamera så det kommer bilder. Puss♥
Postat av: Jenna

Vad fin Matilda♥

2012-11-06, 20:36:51 -
Postat av: Fiona

Finaste<3

2012-11-08, 09:07:15 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: