Pictures and what happened yesterday

Tänkte berätta lite om vad som hände igår ↓
Vid halv 2 tog jag och Nathalie bussen upp till stan för att köpa lite saker till ikväll, köpte en geopard tröja som jag hade igår kväll så köpte vi lite presenter till Miranda. Vi köpte  en ansiktsmask, ett läppglans och två naglack. 
Vi åkte sen hem ganska stressigt, böt om och fixade lite med sminket sen åkte jag hem till Miranda. 
Några alla andra var typ redan där och jag gillar inte att vara sen så jag fick skynda mig ganska mycket. 
 
Jag fixade Mirandas och Nathalies hår lockade och vågade. Blev riktigt snyggt!
Runt halv 6 så gick vi och hämtade alla paket och hon öppnade dom sen var klockan kvart i sex och då skulle ju limousinen komma så vi gick ut. 
Miranda trodde ju att vi skulle ta bussen så när vi kom ut skrek alla HÄR KOMMER BUSSEN!!!
Miranda blev riktigt glad och det blev verkligen en succé, vi åkte runt lite i stan i en halvtimma och alla hade riktigt kul. 
Sen kom vi typ 10min sent till Jensens där alla andra väntade på oss. Vi åt och hade rikitgt kul, vi gick sen och kollade bussen men den gick om en halvtimma så vi gick in till MC och köpte glass sen tog vi bussen hem till Miranda för att kolla på film. 
När vi kommit hem till Miranda var det bara jag, Miranda, Wilma, Nathalie, Lovisa och Marie kvar men det är mycket roligare att bara träffa Hovstagänget. 
Vi kollade på favorit filmen LOL och vi skrattade riktigt mycket, sen körde vi lite spel så åkte jag och Lovisa hem vid halv 12. En riktigt rolig kväll och jag hoppas att Miranda blev riktigt glad för det var riktigt stressigt med hela limousine grejen men det var så värt det! Hejhej♥
AND NOW.......TO THE PICTURES!!!!!
Mirandas fabulösa hår♥♥♥
 
 
 
 
 
 
 
Postat av: Hilda

Lyx barn!!!

2013-01-05, 16:32:33 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: